Bestyrelsen har konstitueret sig efter den afholdte Generalforsamling. Dennis har valgt at udtræde af bestyrelsen og Louise er blevet formand i den nye konstituering. Bestyrelsens nye sammensætning fremgår af hjemmesiden under punktet Grundejerforeningen / Bestyrelsen.