Der graves i de grønne kiler ved Søbækvej tæt på Pibermosevej!

Kommunen har entreret med “SBV.s” entreprenør Kaj Bøje, som i den østlige kile skal etablere en brønd til opsamling af kilens overskudsvand (der p.t. løber ud over vejen). Der bores/skydes et rør under vejen over til den vestlige kile, der også forsynes med en brønd, hvor “øst-vandet” kan løbe ud af og af egen drift flyde ned ad den grønne kile til “aflastningsvandhullet” (som i øvrigt ikke virker efter den oprindelige hensigt pga. sin lavtliggende placering (i forhold til det andet vandhul).